Lc Pellervot esittäytyvät!

 

321709.jpg

''Päivää olen Katja Pellervo ja minulla on koira Pulivari.Hyvin harvoin te minua näette täällä mutta olen silti elossa =D.

321707.jpg

''Tässä on ehkä jopa tuleva mieheni. Tutustuin häneen vasta ja hän näytti kovin mukavalta ja hyvältä.''

321713.jpg

''Juttelen hänen kanssaan puhelimessa paljon jokapäivä. Olemme jo hyvin tutustuneet ja kutsun kyllä hänet vielä kyläänkin.''

321716.jpg

''Tapasin kyllä toisenkin viehättävän miehen. En osaakkaan päättää kumpi tulisi miehekseni.. Ehkä te autatte?

321719.jpg

Ainiin ja tässä on koirani Pulivari josta mainitsin aikasemmin.''

321726.jpg

''Uih melkein kaatua pökerryin kun näin hänet toisen kerran muttakun hän kieltäytyy tanssimisestakin mitä teen?!''

321730.jpg

''Nyt pitäisi mennä kotiin. IIK ÄLÄ AJA PÄÄLLE!! Huh. Kyllä se jarrutti. Eipä hengellä ole leikkimistä..''

321716.jpg

'' En tiedä mutta hän palaa muistoihin kotonakin. Olen liian rakastunut häneen. Auttakaa minua!''

321735.jpg

Hmp. Olen taas täällä mutta lähden samantien poiskin. Pikkuisellani on varmasti nälkä!''

321841.jpg

Vapaa ajallani luen kirjoja ja tee kotipuuhia. Joskus jopa etsin seuralaista itselleni.

321843.jpg

Mutta osaan myös rentoutua kunnolla!

321844.jpg

Kyllä se Pulivarikin pääsee esintymään tässä tarinassa. =D

321845.jpg

Että vihaan näitä roskia! Samoin myös lehtiä.

321846.jpg

Tässä on kotimme joka ei ole kovin kummoinen.

321847.jpg

Päivällä me heittelemme Pulivarin kanssa keppiä ja lähdemme lenkille.

 

 

 

JATKOA TULOSSA!

//kokeilu osa